AFK (v4)
2022
Performance
Un personnage réel simule des actions en faisant références à l'univers du jeux-vidéo. Apparaissant à différents endroits, il porte un costume pouvant servir à capturer les mouvements afin de réaliser un personnage numérique en temps réel, créant l'illusion d'être à la fois entre la réalité et sa simulation instantanée.
2022
Performance
A human being appears at different places and simulates actions similar to the world of video games. Fitted with a motion capture suit, enabling his movements to be captured, the performer creates metaphorically a virtual and digital character in real time and space. This gives the illusion of being between reality and its instantaneous simulation.
AFK (v4)
2022
Performance
2022
Performance
Un personnage réel simule des actions en faisant références à l'univers du jeux-vidéo. Apparaissant à différents endroits, il porte un costume pouvant servir à capturer les mouvements afin de réaliser un personnage numérique en temps réel, créant l'illusion d'être à la fois entre la réalité et sa simulation instantanée.
A human being appears at different places and simulates actions similar to the world of video games. Fitted with a motion capture suit, enabling his movements to be captured, the performer creates metaphorically a virtual and digital character in real time and space. This gives the illusion of being between reality and its instantaneous simulation.